Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2010 01:44 - Утвържденията - метод за творене на желаната реалност
Автор: zakonzaprevlichaneto Категория: Хоби   
Прочетен: 939 Коментари: 0 Гласове:
0



Всичко, което ни се случва в живота, всичко, което привличаме е резултат от нашите убеждения. За да не успяваме и да не постигаме това, което искаме, ни пречи не това,че не сме достатъчно умни, не това,че нямаме пари, време, възможност. Пречат ни старите ни убеждения, които ни дърпат и ни карат да тъпчем на едно място. Тези наши стари убеждения са формирани от средата, в която сме живяли, от мнението на околните. Те са се запечатили в подсъзнанието ни така,че ние ги приемаме като единствената възможна истина. Ако някой в миналото ви е казвал , че сте глупав и го е повтарял много пъти, вие вероятно сте го приели като диагноза и сте го превърнали в свое убеждение. Това убеждение ви кара да се мислите за такъв, да постъпвате гпупаво, несъзнателно се вживявате в ролята, която са ви наложили. Хорат започват да ви въприемат като глупав и недодялан и се държат така с вас. Това още повече затвърждава убеждението ви и то пуска все по-дълбоки корени във вашето подсъзнание. Започвате да привличате хора и обстоятелства, които  отново и отново го потвърждават. А нашето подсъзнание е едно чудо – освен че съхранява всичко преживяно, то е във връзка с Универсаната енергия. То е един посредник между нещата, които са в нас и външния свят. По същия начин сме възприели истината ,че сме бедни,че не можем да постигнем успех,че не сме харесвани или т. н.

Но това може да се промени – можем да променим нашите стари убеждения с помощта на Утвържденията.

Те са един от най-простичките, но най-ефикасни методи за промяна на нашата реалност . Утвърждението е кратко изречение или фраза, която повтаряме наум или на глас. В тази фраза заявяваме това, което искаме да стане реалност за нас. Например:

Аз съм здрав и пълен с енергия.

Аз съм обичан.

Аз съм силен и уверен.

Утвържденията са вид самовнушение, което въздейства върху подсъзнанието ни и след време се превръщат в наши убеждения. А когато това стане, тези наши убеждения  започват да творят действителността ни.

Какво трябва да знаем за Утвържденията?

  • Първо – Те трябва да са в сегашно време така, сякаш вече се е

случило. Така подсъзнанието ни чува,че вече е факт и  започва да го приема за реалност. Не е правилно да казваме – „аз ще имам всичко, което ми е нужно“,  а „Аз имам всичко, което ми  е нужно“. Ако утвържденията ни са в бъдеще време, очакваното щастие винаги ще си е в далечното бъдеще. А когато заявим,че вече го имаме, подсъзнанието ни го приема за реалност и Вселената няма друг избор освен да се нагоди към нея. Помнете ,че това, което ние приемаме за вярно, се превръща  в наша реалност. Обстоятелствата се стичат така,че попадаме на  хора и ситуации, потвърждаващи нашите убеждения.

  • То трябва да е положително, не трябва да съдържа отрицателни

частици. Например ако искате да сте здрав, не е правилно да казвате – „Аз не съм болен“, а – „Аз съм здрав“.  В противен случай в подсъзнанието ни се запечатва „болен“.

  • Утвърждението трябва да е кратко и в него да заявите точно каква искате да е вашата реалност.
  • Не е необходимо да вярвате в твърдението още в самото начало. Естествено, че ще възникнат съмнения. Все пак старите ви убеждения са се

формирали години наред и имат дъбоки корени. Не занимавайте със съмненията, нито се обвинявайте, че ги имате. Просто действайте. Повтаряйте утвържденията си и се вживейте в реалността, която създавате, сякаш вече съществува. Постепенно трябва да „свикнете “ с тази своя нова роля,  нова реалност, да я приемете за истина.

  • За  превръщането на утвържденията в наши убеждения е

необходимо време. Те трябва да се повтарят поне 20 пъти сутрин и вечер и необходимо време докато „узреят“ и се превърнат в наши убеждения. Много автори сравняват превръщането на утвържденията в убеждения с отглеждане на градина – утвържденията са малки семенца, които посяваме и е необходимо много грижи и търпение докато порастнат, станат големи и силни, разцъфтят и пуснат корени в подсъзнанието ни. А старите ни убеждения са плевели, които трябва да изкореним. Промяната не може да стане веднага. За да илюстрира процеса, Джон Кехоу ни представя следната аналогия   :

„Видимата светлина на звезда, отдалечена от нас на стотици милиарди години, всъщност е светлината, излъчена от нея преди стотици години. Тази  звезда може да е избухнала преди 25 години, но ние все още виждаме нейната светлина и ще я виждаме още 75 години, макар самата звезда отдавна да е престанала да съществува.“

Така и сегашното ни състояние отразява наши стари убеждения. Съществува определен период от време, през който ще развивате новото си съзнание, но все още ще сте в старата си действителност.

  • Утвърждението не действа върху другите хора. Чрез тях ние

въздействаме върху нашето подсъзнание, но не можем да променим подсъзнанието на другите. Например – не можем да кажем: „Васил е влюбен в мен“.

Но можем да повтаряме:

„Аз съм обичана от човек, който…“ (като изредим качествата, които искаме да има този човек). По този начин ние започваме да привличаме хора, които отговарят на нашите предпочитания, но това може да не е Иван. Всеки човек има свой път, свои уроци и не можем да се намесваме в личното пространство на другите. А и може би не точно този Иван е най-подходящият за нас…

  • Утвържденията не са отричане на действителността. Напротив -

за да станат реалност, първо трябва да приемем ситуацията, такава, каквато е. Да приемем,че в момента положението не е добро,че не сме достатъчно уверени, че нямаме  пари, че се чувстваме зле. Ако трябва – изживейте болката, излейте гнева, поплачете, за да освободите място за нови радости.  image   Ако се чувстваме зле, ако изпитваме гняв, няма да ни помогне само като си повтаряме – „чувствам се добре“. Необходимо е да изживеем чувствата си, да освободим гнева, да поговорим с някого или да напишем това, което ни измъчва. Можем просто да признем това, което изпитваме и да го „наблюдаваме“ да усетим как тъгата, гнева, страхът преминават през нас и после напускат тялото ни. След като сме приели това, което Е, можем да творим новата си реалност.

Ето  някои утвърждения, които можете да приемете за своя истина:

  • Аз съм здрав и пълен с енергия.
  • Аз обичам и съм обичан. Заобиколен съм с обичащи хора.
  • Винаги съм Божествено закрилян и напътстван.
  • Всичко, което ми е нужно, идва при мен в най-подходящия момент и място.
  • Всичко е наред в моя свят. Моят свят се грижи за мен.
  • Аз успявам във всичко.
  • Винаги взимам правилните решения.
  • Всичко се случва по най-съвършения за мен начин.

Утвържденията може да са и за благополучие:

  • Имам достатъчно пари за всичко, което ми е нужно.
  • Колкото повече пари давам, толкова повече се връщат при мен.
  • Във Вселената има изобилие. Има безбрай пътища, по които парите идват при мен.

И разбира се -  универсалното утвърждение на Джон Кехоу:

  • Всеки ден, във всяко едно отношение, положението става все по-добро и по-добро.


Тагове:   реалност,   метод,


Гласувай:
0




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zakonzaprevlichaneto
Категория: Хоби
Прочетен: 8329
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930